KİM KİMDİR SEMİNERİ NEDİR?

Deneyimsel Tasarım Öğretisi KİM KİMDİR semineri, kişinin kendisini, ailesini, patronunu, çalışma arkadaşlarını, müşterisini daha iyi tanıması için oluşturulmuş bir programdır.

İnsan bu hayatta mutlu ve başarılı olmak ister. Mutlu ve başarılı olmanın yolu ise doğru ilişkilere sahip olmaktan geçer. Doğru ilişki kurabilmemiz için hayatımızda olan ve hayatımıza girecek olan insanları tanımamız gerekir.


İnsan insanı tanımadığında olmadık yere kırılır, davranışlardaki farklılığın sebebini anlayamaz. Hoşuna gidince ne iyi insan bu adamla iş yapılır derken, hoşuna gitmeyince bu adamla iş yapılmaz der. Oysa bir insan bunlardan daha fazlasıdır. Her insan farklıdır ve her insanın zayıf olduğu, marifetli olduğu yanları vardır. Bu program katılımcıların kendilerini ve başkalarını daha iyi tanımalarını sağlar. Kişinin güçlü ve gelişime açık yönlerini fark etmesine yardımcı olur. Kişinin; takım arkadaşlarını, müşterilerini, yöneticisini, ve altında çalışan insanları tanıyabilme ve daha iyi iletişim kurabilme becerisini destekler. İletişim kalitesinin artırarak, katılımcının iş dünyasında mutluluğunu ve başarısını artırmasında yardımcı olur.

Peki, insanları nasıl tanıyabiliriz?

  • Evleneceğimiz insanda nelere dikkat edebiliriz?
  • İşe alacağımız insanda hangi özelliklere bakabiliriz?
  • Çocuklarımızın güçlü ve zayıf yönlerini bilmeden nasıl yetiştirebiliriz?
  • Müşterimizi tanımadan doğru hizmeti nasıl verebileceğiz?



İnsan kendine benzeyen insanlar ile iyi anlaşır. Ama en yakınlarımız bile bizden farklıdır. Bu farklılıkları bilmemiz ve yönetmemiz gerekir. 

  • Bizden farklı biriyle iyi anlaşabiliyor muyuz?
  • Bizden farklı birini yönetebiliyor muyuz?
  • Bizden farklı biri tarafından yönetilebiliyor muyuz?

İnsan kendinden farklı düşünen insanlarla hareket etmekte zorlanır.

Peki, insanlar neden birbirinden farklı davranıyor?

  • Kimi insanlar görüntülerle,
  • Kimi insanlar seslerle,
  • Kimi insanlar dokunuşlarla,

algılar ve aktarır.

İnsanların doğuştan getirdiği ve çevreden kazandığı özellikleri farklıdır. İnsanların anlaşamadığı konular bu farklılıklarından kaynaklanır. İnsanın algılama ve aktarma merkezlerinin farklı olması tartışmalara neden olur.

İlişkilerde aşağıdaki cümleleri sık sık duyarız.

- “Sen beni hiç dinlemiyorsun.”

- “Benimle ilgilenmiyorsun.”

- “Hiç sevdiğini söylemiyorsun”

İlişkilerdeki kavgaları nasıl bitirebiliriz? 

Kavgaları bitirmenin yolu, tartışmaları bitirmekten geçer. Tartışmayı bitirmenin yolu ise kimin kim olduğunu öğrenmekle mümkündür.

  • Bazı insanlar neden gülmez?
  • Bazı insanlar neden söz verdiği saatte gelemez?
  • Bazı insanlar neden her şeyini paylaşırken bazı insanlar hiçbir şeyini paylaşmaz?
KİM KİMDİR semineri hayatın içinden örneklerin yer aldığı seminer programıdır.

Anlatılan tüm bilgilerin gerçekliği ispat edilmiş, deneyimselleşmiş, tutarlı, faydalı, uygulanabilir ve anlaşılabilir bilgilerdir. Bu program sadece belirli bir kesimin değil, dününe göre daha mutlu ve başarılı olmak isteyenlerin ya da ne kadar bilirse bilsin öğrenmeye açık olanların katılabileceği bir seminer programıdır.

İlişkide olduğumuz insanları tanımak için seminerlerimize katılabilirsiniz.

KİM KİMDİR semineri bazı konu başlıkları:

  • Deneyimsel tasarım öğretisi nedir?
  • Algılama ve aktarmadaki farklılıklarımız nelerdir? Temsil sistemleri nedir?
  • Akıl, zeka, duygu, düşünce, bilinç, mantık nedir ve nasıl çalışır? Zihnin yapısı nedir?
  • Sağ lob özellikleri nelerdir? Sol lob özellikleri nelerdir?

Daha fazla bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.

Yorum Gönder

74 Yorumlar

  1. Kim kimdir eğitimi, insanda farkındalık yaratan bir eğitim.
    Önce kendini tanımakla başlıyor sonrada etrafındakileri tanımaya başlıyorsun. Insanlar için çok güzel bir konfor..

    YanıtlaSil
  2. Eğitimde insanı etkileyen en güzel yerlerden biride, neden hep davranışını sevmediğim, bana uzak olan insanların hep etrafımda bitiyor oluşunun cevabı... :))) İnsanın şifasını, cezası zannetmesi... O insanda ki şifamın ne olduğu... Teşekkürler Dtö

    YanıtlaSil
  3. Kim kimdir eğitimi gerçekte tanıdığımızı zannettiğimiz ama meğerse hiç tanımadığımız önce kendimizi sonra en yakınımızdaki sevdiklerimizi tanıma fırsatı veriyor. Böylece daha sağlam ilişkiler kurmamıza yardımcı oluyor. İnsanı geliştiren faydalı bir eğitim.

    YanıtlaSil
  4. Kendimden en nefret ettiğim zamanlarda girdi hayatıma DTÖ. O kadar sıkıntılı süreçler yaşıyordumki hep karşımdakini ve kendimi suçluyordum. Ama anladımki hiç bişey sebepsiz ve zamansız degil. Başımıza gelen herşeyin bir anlamı ve şifası var aslında. Olayları yorumlamama ve kendimi daha iyi tanımama sebep oldu bu eğitimler. Emeği geçen herkese teşekkürler……

    YanıtlaSil
  5. İnsanin hem kendini hem de baskalarini tanımasını sağlayan bir eğitim. Güçlü yönlerim ve güclendirmem gereken yönlerini farketmemizi sağlıyor.

    YanıtlaSil
  6. Özgüven problemlerim vardı, topluluk karşısında konuşamıyodım çok heyecanlanıyodum, o sıralarda bu seminer karşıma çıktı zaten seminerler arıyodum. Kim kimdir, İlişikilerde Ustalık ve Başarı Psikoloji seminerlerini tamamladıkça daha da iyiye gittiğimi ve özgüvenimi kaznamaya başladığımı gördüm. Çevremdekiler de farkı görmeye başladılar iltifat etmeye bile başladılar o yüzden emeği geçen kim varsa herkese teşekkür etmek istiyorum…

    YanıtlaSil
  7. Kim Kimdir Eğitimi insanları tanıyorum veya tanıyamıyorum dediğimiz her şeyi açığa çıkaran bir eğitim güzel ve faydalın

    YanıtlaSil
  8. Herkesin farklı şekilde algıladığını öğrendim. Bu da aktarımlarımda insanlara doğru kanaldan ulaşmamı sağladı. İnsanın yaratılışından getirdiği özellikleri var. Bu özellikleri geliştirebilir. Bu özellikleri ve nasıl geliştirebileceğimizi anlatan güzel bir eğitim. Aramızdaki Farkları biliyor olmak karşı tarafı da bizi de anlamsızca yoran gereksiz ısrarlardan kurtarmamızı sağlıyor. Hem de çok eğlenceli. Keşke daha önce duysaymışım.

    YanıtlaSil
  9. ilişkilerimizdeki dargınlıkların sebebi bu eğitimin içinde gizli

    YanıtlaSil
  10. Bu eğitim sayesinde daha öncesinde hiç fark edemediğim kişisel özelliklerimi fark ettim

    YanıtlaSil
  11. Kim kimdir eğitimindeki içerik diğer kişisel gelişim eğitimlerindeki içeriğe benzemesine rağmen insanın karşılaştığı ilişkisel problemleri ele alış biçiminden dolayı tüm kişisel gelişim eğitimlerinden ayrışıyor. Özellikle beynin kimyası konusu insanın nasıl karar verdiğini seçimlerini nasıl yaptığı konusunda çok büyük bir yol gösterici niteliği taşıyor.

    YanıtlaSil
  12. Boşanma aşamasında bu eğitimle tanıştım. Bu eğitim sayesinde evliliğim toparlandı. Emeği geçenlere çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Hayatta pürüz olarak gördüğüm pek çok kişinin aslında pürüz olmadığını fark ettim.

    YanıtlaSil
  14. Sosyal fobisi olan biri olarak bu eğitim sayesinde çok aşama kat ettim. Herkese şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. Fiyat/performans olarak oldukça tatmin edici bir eğitimdi.

    YanıtlaSil
  16. Bu eğitimi alan iki kişinin tartışması pek mümkün değil. İş yerinde herkese aldırdım. Bir anda tüm problemler kendiliğinden hallolmaya başladı. Eğitimi alan herkesin tahammül seviyesi tavan :)

    YanıtlaSil
  17. Bu eğitimi eşimle birlikte aldık. Önceden tartışma sebebi olan her şey şimdi gülme sebebimiz. Nasıl oldu ben de anlamadım :)

    YanıtlaSil
  18. Bu seminere katılmak insanın hayatında vermiş olduğu en iyi kararlardan bir tanesi bence. Ben Deneyimsel Tasarım Öğretisinden daha çok toparlayan bir eğitim görmedim.

    YanıtlaSil
  19. Beynin kimyası ile bugüne kadar doğru bildiğimiz yanlışları öğrenmiş olduk.

    YanıtlaSil
  20. İnsanoğlu, yeryüzünde var olduğundan beri,
    En büyük dostu ve düşmanı hiç değişmedi.
    Aynadaki kişi...Kim kimdir eğitimi ile aynadaki kişiyi daha yakından tanıdık :)

    YanıtlaSil
  21. Bu egitim bana hep Yunus Emre'nin "ilim ilim bilmektir" siirini hatirlatiyor. Bu egitim aldigimda bu siiri hic anlamamis oldugumu farkettim :))

    YanıtlaSil
  22. Bu egitim bir donum noktasi oldu benim icin. Emegi gecen butun hocalarima tesekkur ediyorum 👌

    YanıtlaSil
  23. İnsan hayata istekleri olan ve isteklerin ulaştığında mutlu olacağını sanır ama ulaştığında ben böyle hayal etmemiştim diye düşünür hayatı tanıma insanı tanımak en önemlil kedini tanımak
    Bu septen bu kim kimdir hayata kalitesinin artırır

    YanıtlaSil
  24. Kim kimdir de insanlari tanidikca insanlarin neden farkli davrandigini ve aslinda hepsinin kendine gore bi güzel bir tarafinin oldugunu anlayip dahi iyi anlasmaya basladigimi anladim

    YanıtlaSil
  25. Kim kimdir eğitimi ile önce kendini tanımayla daha sonra insanı ve hayatı anlamdır manın keyfini çıkarmak çok konforlu…

    YanıtlaSil
  26. Çok basit ama bir o kadar gerçek bilgiler... İnsanın kendine yapabileceği en iyi yatırımlardan biri bu eğlenceli ve faydalı seminere katılmak.

    YanıtlaSil
  27. En yakınlarımız bile bizden farklıdır .... demekki en yakınım da olanların benden farklı olmasının bir nedeni var.Yakinimdaki bu farklı insanların eksik olan özelliklerimizi bulmamız ve geliştirmemiz için bize verdiklerini anlatan Bir eğitim böylelikle benden farklı olan insanlara artık bir avantaj gibi bakmamızi sağlıyor

    YanıtlaSil
  28. Kim Kimdir eğitimi insanın zihnindeki bulanıklığı dağıtıyor.
    Bunu bana neden yaptı? Nasıl oluyorda böyle davranıyor soruları son buluyor.

    YanıtlaSil
  29. Sadece bir kez yaşayacağımız şu hayatın, kendimizi tanımadan sona ermesi ne yazık. Menfaatimiz olan her şeye zaman bulabilirken, eğitime zaman bulamamak ne yazık. Keşke yıllar önce bu bilgileri bilseydim dediğim, hayatımdaki en değerli eğitim bu oldu. Çok teşekkür ediyorum. Kendimi ve çevremi daha iyi tanımış ve anlamış oldum. Hayatıma çok değer kattı.

    YanıtlaSil
  30. Deneme yanılma yöntemi ile ne çok şey kaybetmişim 1yılda en az10 yılımı geri kazandım teşekkürler DTÖ

    YanıtlaSil
  31. Kim Kimmiş. Ticaretimde bana çok faydası oldu, müşterilerime bu zamana kadar yanlış davranmışım, toparlamaya başladıkça işlerim daha da iyi olmaya başladı. Bu ilmi daha da devam etmek istiyorum

    YanıtlaSil
  32. Eşimin dırdırı bu eğitimden sonra bülbül sesine dönüştü :)

    YanıtlaSil
  33. Yıllardır etrafımda benden farklı olan
    insanlara uyuz olurdum. Şimdi nedenini
    öğrenince nasıl iletişim kuracağımı da
    öğrendim. Artık etrafımdaki insanlar ile daha iyi
    iletişim kurmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  34. Kimin kim olduğunu anlayabilmek her geçen gün hayatımızda önem derecesinin arttığı bir konu. Bu bilgileri uyguladıkça iletişim ve ilişki becerimizin de arttığını gözlemliyoruz.

    YanıtlaSil
  35. Kim kim olduğunu öğrenmenin tek yolu.

    YanıtlaSil
  36. İlişkilere yön verebilme insanları daha iyi anlamak için çok büyük bir fırsat. Takımını çok iyi tanıyan teknik direktör gibi oluyor insan

    YanıtlaSil
  37. Ben kimim kiminleyim ve zannettigim kişi miyim yoksa zannettigim kişi ile beraber miyim ?

    YanıtlaSil
  38. İnsanın hayatına dokunan iletişim kurduğu insanları tanıması çok güzel birşey.

    YanıtlaSil
  39. İnsan bu ilimle ilk kez kendını tanıyacak hale gelmiştir

    YanıtlaSil
  40. Eğitim 4 gün ama etkisi günler sürüyor. Ve insanı anlamak , tanımak çok rahatlatıyor. Neden nasıl soruları cevap buluyor.

    YanıtlaSil
  41. İnsanın gelişebilmesi için farklılığı farkedip, farklılığı yönetiyor olması gerekiyormuş. İnsan bu farklılıkları ve nedenlerini bu eğitimde son derece detaylı öğrenebiliyor.

    YanıtlaSil
  42. Meğer eşim, patronum, iş arkadaşlarım ve çevremdeki insanlar gıcık değilmiş. Önce kendimizi, sonra diğer insanları nasıl tanıyacağımız ile ilgili stratejiler barındıran. İnsan ilişkilerini toparlayan çok faydalı bir eğitim. Benim iletişimimi ve ilişkilerimi düzenlememe çok faydalı oldu.

    YanıtlaSil
  43. Deneyimsel tasarım öğretisi eğitimlerinin en eğlenceli, en komik ve en keyifli eğitimi kim kimdir eğitimi... Defalarca kere dinlese insan kesinlikle bıkmaz.

    YanıtlaSil
  44. Birilerini tanımak için illa yolculuğa çıkmanıza gerek yok :)

    YanıtlaSil
  45. Erkeği toklukta, kadını yoklukta, kardeşi mirasta tanımanıza gerek yok. Bu eğitim ile hepsini bunlar olmadan tanıyabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  46. Eşinizle aranızdaki tartışmalara çözüm bulabileceğiniz en hızlı ve en iyi yol kim kimdir eğitimi

    YanıtlaSil
  47. Aynadaki beni tanımak için aldığım ve alabileceğim en iyi eğitimdi.

    YanıtlaSil
  48. Gerçekten kim kimdir programı
    Insanın önce kendini tanıması sonrasındada çevresini tanıması çok konforlu çok değerli bilgiler .özellikle bu dönemde ihtiyacımız olan bilgiler.

    YanıtlaSil
  49. İnsanları ve kendimizi tanımanın en güzel yolu. Hem eğlenceli bir o kadar da öğretici bir eğitim.

    YanıtlaSil
  50. Meğerse ben kimmişim dediğim bir eğitimdi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  51. Ben gerçekten kimim? Çevremdeki insanlar nelerden hoşlanır, nelerden hoşlanmaz, nasıl algılar, asıl aktarır? Anlamlandıramadığımız bir çok sorunun cevabı bu eğitimde.

    YanıtlaSil
  52. tartışma ile kavganın aynı olmadığını anladım... teşekkürler DTÖ :)

    YanıtlaSil
  53. Gülmekten karnımıza ağrılar giren bir eğitim :)

    YanıtlaSil
  54. Bir insanı nasıl tanırsınız?
    Yemeğe çıkarak mı?
    Alış-veriş ya da ticaret yaptığınızda mı?
    Birlikte tatile gittiğinizde mi?
    Borç vererek mi?
    Yolculukta mı?
    'Kim kimdir?' eğitimi 'İnsan Tanıma Sanatları' müfredatıyla size çok daha pratik ve gerçek ölçüler sunuyor. O kadar ki insanı gözünden tanımak dahi mümkün olabiliyor.:)

    YanıtlaSil
  55. güldürürken düşündürüyor :)

    YanıtlaSil
  56. Gerçekten insanlar farklı farklı. Dışarıdan bakınca herkes aynı görünüyor ama asıl davranışlarda değişiyor her şey.

    YanıtlaSil
  57. Karşımdaki kendim gibi davransın istiyorum, benim dediğim olsun isterim
    Ama ben kimim? kendimi tanıdığım yer.

    YanıtlaSil
  58. kendini tanıyanın hedefine daha rahat gidebildiğini anladım :)

    YanıtlaSil
  59. Kim kimdir eğitimi, kendimizi ve diğer insanları analiz edebilmeyi, davranışlarındaki farklılıkların aslında neden olduğunu, bu sebeple de diğer insanlarla olan iletişimi gözden geçirmemi sağladı. Aynı zamanda çokça kullanılan ancak yanlış bilinen birçok kavramın (örn; eşitlik) doğru anlamını bizlere gösterdi. Kesinlikle alınması gereken bir eğitim

    YanıtlaSil
  60. İnsanları tanıma noktasında ve bazı kavramları netleştirme hususunda oldukça faydalı bir seminer oldu.

    YanıtlaSil
  61. Önce kendimi anlamaya başladım daha sonra da karşımdakileri. İş hayatı örneklemeleri kariyer yolumda bir şeyleri farketmeme yardımcı oldu. Keyifli bir eğitim, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  62. Eğitimin bana en büyük öğretisi, herkesi olduğu gibi kabul etmek ama önce kendini. :) Çünkü sen kendini bilirsen, karşına çıkacak insanların hangi sebeple, nasıl bir sınavla geldiğini bilir, ona göre çözmeye çalışırsın. İnsanlarla değil durumlarla uğraşır olursun. Bunun bilincine ilmik ilmik erişebileceğiniz bir eğitim…

    YanıtlaSil
  63. Bu eğitimi aldığımda yaşım kırklardaydı insanı ve insanları tanımak için çok çabaladım kitap okudum seminerlere gittim .
    Ben kimim o kim soruları vardı hep bende
    Cevablarını bu eğitimde aldım .Kısacası gençlerimiz için hayatlarını kolaylaştıracak aynı zamanda sorumluluk bilinci verecek bir eğitim .

    YanıtlaSil
  64. Eğitimden önce mutlu olmanın yolunu başkalarını değişimi ile mümkün olacağını düşünürdüm fakat değişim önce iç dünyamızdan başladığını anlamak ile birlikte insanı tanımanın ne kadar önemli kıymetli olduğunu kavramış oldum.

    YanıtlaSil
  65. Etrafımızda ilişki kurduğumuz bir çok eşya var. Olmazsa olmaz diye düşündüğümüz telefonlar. Bir telefonu bile tanımadan, onu nasıl kullanacağımızı bilmeden telefon ile ilişki kuramıyorken, insanı tanımadan nasıl ilişki kurabiliriz ki. En başta insan kendini tanımalı, sonra yakınlarındakileri. O zaman ilişki kalitemizin arttığına şahit oluruz. Daha mutlu ve kaliteli ilişkiler için önce kimin gerçekten kim olduğunu öğrenmek ile başlamalıyız.

    YanıtlaSil
  66. Eğitimden sonra karşılaştığınız tartışmaların nedenini daha iyi anlıyorsunuz. Kişileri anlamak ve kişiliklerini de anlayınca her şey daha net oluyor ve hayatın akışında daha iyi gidiyor. Geçmişteki yaşanmışlıkların nedenini de daha net görüyorsunuz. Herkese eğitimi tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  67. Eğitimi genel manada iletişim konularında insana farkındalık kazandırması nedeniyle kıymetli buldum. Özellikle eğitimin temel dayanağının insan tecrübelerinin kişiden kişiye aktarılması da çok anlamlı.

    YanıtlaSil
  68. Eğitim vesilesiyle hem kendimi hem de başta çocuğum olmak üzere etrafımdaki insanları daha iyi tanımaya başladım..Doğru bildiğimiz nice yanlışların olduğunu öğrendim..Daim ol DTÖ...

    YanıtlaSil
  69. Çok kısa sürede çok faydalı olan
    bilgileri öğrenebildiğim bir eğitimdi.
    Bu bilgileri kullanarak etrafımdaki insanlarla
    nasıl ilişki kurabileceğimizi de anlatıyor.
    İletişimde başarılı olmak istiyorsak önce iletişim
    kurduğumuz canlıyı tanımamız gerekiyor.
    Bu bilgileri bize ulaştırmak için emek verenlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  70. kimin kim olduğunu öğrenmek bu hayatta ayakta kalabilmenin ilk aşamasıdır :)

    YanıtlaSil
  71. Esimin neden surekli actigim camları kapattığını simdi anladim. Isitselmis meger, dışarıdan gelen arac seslerinden rahatsız oluyormuş.;)

    YanıtlaSil
  72. DTÖ ye başlarken
    Bazı insanlar Kim Kimdir konu başlığını gördüklerinde, Dur bir dakika, noluyor? diye hafifçe, kendi içinde ürperir.
    “Kendini yetiştirmiş, kendine yeterli ve özgüveni olan birinin, buna ne kadar ihtiyacı olabilir ki? “ Bazıları da “ İlginç bu kadar zamandır aldığım kişisel gelişim eğitimleri , okuduğum kitaplar, takip ettiğim insanlar oldu, buda ilginç olabilir “ Bazıları da “ Bu kadar zamandır bu işleri merak ederim ama bir türlü kafama oturtamadım “Bazıları da “ Bu ne acaba? “ diye düşünürler.
    Aslında hep bir arayış; Bu arayışlara yönelen merak var. Doğduklarından itibaren “ BEN KİMİM, ONLAR KİM? ” diyerek başlar. Çevreyi tanımaya ve anlamaya çalışır. “Onlardan ne isteyebilirim, onlar benden ne istiyor? “ diye ihtiyacına göre şekillenir ve uzar.
    Yani bu merak konularından her hangi biri başlangıç olarak tutulduğunda, diğerleri de ona bağlı bir zincir gibi eklenerek uzarlar.
    Merak edilenin öğrenilmesi gerekir, buda bizi harekete geçiren çıkışımız olur. Öğrenirken de bunu en iyi ve doğru bir şekilde yapmak ister. Ancak etrafta birçok bilgi var. Bunların hangisi geçerli bilgi bilemezler.
    Insanlar her konuda kendilerine bir model veya bir rehber edinerek başlarlar. Bu konuda da öyle davranırlar. Ama bu rehber veya model ne kadar doğru?
    Bu onları mutlu ve başarılı kılar mı? Çünkü insanlar mutlu ve başarılı olmak isterler, İnsanların bu amaç doğrultusunda merakı ve buna bağlı öğrenme ihtiyaçları vardır.
    İşte burada DTÖ devreye girer, Çünkü, DTÖ de amacı, insanlarla aynı temeldedir. Yani aynı amcı taşır. “İnsanları mutlu ve başarılı olmasını ister “ Bu doğrultuda öğretiler aktarır.
    Binlerce yıldır her uygulandığında hep aynı sonucu veren, hatta gelecek bin yıllarda da aynı sonucu vereceğinden emin olunan,
    Tutarlı, faydalı , anlaşılır, ve önemlisi uygulanabilir bilgileri ispatları ile aktarır
    Namık Kemal Sönmez

    YanıtlaSil
  73. insanın ben kimim ve çevremdekiler kim yeniden bakmasına vesile olan seminer.

    YanıtlaSil
  74. İnsan çeşitliliği sever. Hİnsanın çeşitliliğinin sebebini öğrenince işler daha çok kolaylaşıyor, tavsiye ederiz...

    YanıtlaSil