İLİŞKİLERDE USTALIK SEMİNERİ NEDİR?

İlişkilerde Ustalık Semineri;

  • Sertifika için başvurulan, şirket tarafından mecbur tutulan, okulda yoklamaya imza atmak için girilen bir seminer programı değildir.
  • Daha önce hayatın her döneminde duyduğumuz, “işin özü empati” diyerek basite alınacak bir seminer programı değildir.
  • Hayata pozitif bakmanın, iyi niyetli olmanın, tatlı dilli konuşmanın, güzel kelimeler seçmenin ilişkilerde başarıyı artırdığını anlatan bir seminer programı da değildir.

İlişkilerde Ustalık Semineri;

  • Hepimizi ilgilendiren bir seminer programıdır.
  • Hepimizin hayatta ihtiyaç duyduğu ya da duyabileceği stratejilerle harmanlanmıştır.
  • Karşılaştığımız tüm ilişkisel problemlere çözüm getirmeyi amaçlayan bir seminer programıdır.



İnsanın bu İlişkilerde Ustalık Seminerindeki bilgilere ihtiyacı vardır. Neden biliyor musunuz?

  • Çünkü insanın yaşam kalitesi ilişki kurma marifeti kadardır.
  • Çünkü ilişkilerde ustalığı insanın yaşam standardını belirler.
  • Çünkü insanın yaşam yolculuğunda sahip olduğu ya da olamadığı her şey kurduğu ya da kuramadığı ilişkilerden kaynaklanır.
  • Çünkü ilişki marifeti arttıkça, insanın hâkimiyeti ve gücü artar.
  • Çünkü insanı bu hayatta yücelten sahip olduğu ilişkileri değil ilişki kurmadaki ustalığıdır.

Dolayısıyla ilişkilerde ustalaşmak, yaşamda ustalaşmak demektir. Bir insanın hayatı boyunca karşılaşabileceği tüm ilişkilerin konusu bu programda mevcuttur.

 İşinde:

  • Bir ekibin üyesi olabilmenin,
  • Yönetebilmenin,
  • Denetleyebilmenin,
  • Kariyerini geliştirebilmenin,
  • İşe girip çıkarken doğru davranabilmenin

Bu programda değişmeyen yasaları ve yöntemleri mevcuttur.

Evinde:

  • Mutlu ve güçlü bir çocuk yetiştirmenin,
  • Şımarık bir çocuğu toparlamanın,
  • Huzurlu bir ortamın,
  • Evi yönetebilmenin,
  • Sorumlulukları paylaşmanın

Bu programda değişmeyen yasaları ve yöntemleri mevcuttur.


Eşler arasında:

  • Çekici olabilmenin,
  • İticilikleri azaltmanın,
  • Dengeleyici olabilmenin,
  • Merhameti koruyabilmenin,
  • Jestin ve tavizin

Bu programda değişmeyen yasaları ve yöntemleri mevcuttur.

İnsanın kendiyle olan ilişkisinde:

  • Kendini yönetebilmesinin,
  • Gerektiğinde hayır diyebilmesinin,
  • Zayıf yönlerini fark edip güçlendirebilmesinin,
  • Yaşamın her alanında güçlü ilişkiler kurup doğru davranabilmesinin,
  • Sözünün kıymeti olmasının,
  • Tekrar eden olayların nedenini bulmasının,
  • Hayatın verdiği iz ve işaretleri doğru okuyabilmesinin,
  • Olayları çok yönlü düşünebilmesinin,
  • Ahenkli, etkileyici ve stratejik iletişim becerilerine sahip olmasının,
  • Güçlü ikna becerilerine sahip olmasının,
  • Liderlik becerilerini geliştirebilmesinin,
  • Topluluk karşısında kendini daha iyi ifade etmesinin

Bu programda değişmeyen yasaları ve yöntemleri mevcuttur.



Anlatılan tüm bilgiler Deneyimsel Tasarım Öğretisinden faydalanılarak tasarlanmış; ilişkilerin değişmeyen yasalarını, mutluluk ve başarı için ihtiyaç duyulan iletişim yöntemlerini anlatan bir seminer programdır. Anlatılan tüm bilgilerin gerçekliği ispat edilmiş, deneyimselleşmiş, tutarlı, faydalı, uygulanabilir ve anlaşılabilir bilgilerdir. Bu program sadece belirli bir kesimin değil, ilişki kurma marifetini dolayısıyla da hayat kalitesini artırmak isteyenlerin, kendisine yatırım yapmak isteyenlerin, neden hep aynı sorular benim başıma geliyor diyenlerin, ilişkilerinde dününe göre daha mutlu ve başarılı olmak isteyenlerin, ne kadar bilirse bilsin öğrenmeye açık olanların katılabileceği bir seminer programıdır. İlişkilerde Ustalık Seminer Programına katılım için tek ön koşul, katılımcıların Kim Kimdir Programına daha evvel katılmış olmalarıdır.

Konular:

  • Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?
  • İletişim ve İlişkilerin Gerçeği
  • İletişimin Biçimsel ve İçeriksel Çeşitleri (Algılama ve Aktarma)
  • İlişkilerin Yasası
  • Genel İletişim Stratejileri ve İkna Edebilme Yöntemleri
  • İlişkilerde Bedel
  • İlişkilerde Beklenti Yönetimi
  • İletişimin Kalitesi ve Üç Boyutlu İletişim
  • Sahne Sunum Becerileri 

Seminer programı hakkında daha fazla bilgi almak için buraytıklayabilirsiniz.

Yorum Gönder

49 Yorumlar

  1. İletişim kalitemiz hayat kalitemiz oluyor. Iyi ilişkiler kurarsak, çevremizdeki insanlar da ona gore dizayn oluyor

    YanıtlaSil
  2. Her dersten sonra insan derin düşüncelere dalıyor. Ben ne zannediyormuşum aslında neymiş... Oysa ki ikili ilişkilerimde hep iyi olduğumu düşünürken, insan iletişimden öteye de gidemeyebiliyormuş. Her insanın hayatında en az bir kere alması gereken bir eğitim.

    YanıtlaSil
  3. Aslında her problemin çözümü bende. Yaptıklarımın hepsi kendimden kaynaklı. Bu sözlerin doğruluğunu düşündükçe beni daha çok etkiledi. Ayrıca Gizemli Zıtlıklar yasasında anlatılanlar herşeyi o kadar gün yüzüne çıkarıyor ki. Hayatıma uyguladığımda öğrendiğim herşeyin karşılığını fazlasıyla aldım. Çok güzel ve faydalı bir eğitim gitmenizi mutlaka tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Keşke iyi niyetli olmak ilişkilerde ustalığımızı artırsaydı... Ustalaşmak, iyi niyetin de ötesinde...

    YanıtlaSil
  5. Buradaki yasaları keşke ilkokulda öğrenseydik.

    YanıtlaSil
  6. Bu program sayesinde güçlü ve zayıf yönlerimi farkedebildim. Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Genişleyen müfredatıyla yeniden bu eğitimi almak kısmet oldu. Bugüne kadar cevabını alamadığım, nedenini bilmediğim şeylerin cevabını direnç ve trend noktası ile almış oldum.

    YanıtlaSil
  8. Bu eğitimle hayatımın kalitesi arttı resmen!

    YanıtlaSil
  9. Firmamı kurduğum zamanlarda tanıştım bu seminerle. Ne gerek var ki şuan zaten yoğunum diyodum ama devam ettimi iyiki de etmişim çünkü elemanlarımı yönetemiyodum, kendi aralarındaki ilişkiyi de sağlayamıyodum. Otorite kuramıyodum ama seminerden sonra nerelerde hata yaptığımı ve ne yapmam gerektiğimi görünce uygulayınca çalışanlarım daha mutlu ve başarılı olmayaa başladı. Firmam daha hızlı ve emin adımlarla yükselmeye başladı…Defalarca teşekkür etsem yine de yetmez…

    YanıtlaSil
  10. Hayatımızda iletişimin ve ilişki dediğim şeylerin aslı iletişim ve ilişki ile alakası olmadığını öğrendim bu eğitimle

    YanıtlaSil
  11. Her hafta insanın hayatına dokunan bir konunun işlendiği eğitim. Bu eğitime gelmeden iletişim ve ilişkiler konusunda çok iyi olduğumu zannediyordum. Kibir yaptığım bir çok konu varmış. Aslında hiç sağlıklı ilişkilerim yokmuş. Zalimleştiğim ve zalimleştirdiğim ve nankörleştiğim ve nankörleştirdiğim bir çok insan olduğunu öğrendim. Tezgahı toparlamak için çok faydalı :) Eski agresifliğim ve fevri çıkışlarım kayboldu. Hocalarıma çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. İletişimin hayatin kendisi oldugunu ve herşeyi kendimizle değiştirebileceğimizi anlamamda yardimci olan herkezin bilmesi gereken bir egitim

    YanıtlaSil
  13. Hayatımda ilişkilerde hep veren taraf olmayla beraber sonucunun nereye vardığını gördüğüm bir eğitim oldu.
    İlişkilerde ustalık eğimi ile
    Hayatımı nasıl dengeye getirebileceğimi ve denge de ilişkiler kurmayı öğrendim…

    YanıtlaSil
  14. İnsanlarla iletişimimde nerede hata yaptığımı fark etmemi sağlayan, beni kendime getiren eşi benzerine zor rastlanır bir eğitimdi. Hem de keyifli...

    YanıtlaSil
  15. Hep başkalarıni değiştirmeye calismanin zaman kaybı olduğunu, asıl değiştirmem gereken kişinin kendim olduğunu öğrenmek güzel.

    YanıtlaSil
  16. İnsanların mutsuz olmasının nedeni içine girdiği beklentilerden kaynaklandığını öğrendiğim Bir eğitim, baktığında mutsuzluğun kaynağının insanların ilişkilerinde dış dünyadan beklentiye girmeleri

    YanıtlaSil
  17. Ya insan geçmişini değiştirebilseydi. Nasıl olurdu di mi? İlişkide ustalık eğitimi insanın geçmişini tekrar dizayn edebileceği bir eğitim..

    YanıtlaSil
  18. Öğrendiğim konuların hepsi çok kıymetliydi. Hiç sıkılmadan eğlenceli bir şekilde geçti. İyi ki bu eğitime katılmışım.

    YanıtlaSil
  19. Adı, ilişkilerde ustalık ama hayatın her alanından nasıl konular anlatılıyor. Her derste çok etkileniyorum.

    YanıtlaSil
  20. İnsan neden iletişim kurmak ister?ihtiyacını gidermek için peki bunun için ne yapıyor olmam lazım doğru ilişki kurmam lazım Bu nedenle ilişkilerimde ustalaştıkça ihtiyacimi görmekte zorlanmıycağım
    Karşımdaki insanı iki 3 dakikada tanıyabilmek
    İhtiyacı olana ihtiyacını verebilmek ihtiyaç duyduğu kadarını ne birtık fazla ne birtık az
    Meğer bunları bilmek ne büyük konfor muş
    Teşekkür ederim DTÖ

    YanıtlaSil
  21. İnsan İlişkilerinde yasaların olduğunu ve bu yasalara uyumlu
    ilişki kurarak ilişkilerimde daha mutlu ve başarılı olabileceğimi
    öğrendiğim bir eğitim.
    Bugüne kadar duyduklarımı bildiğimi
    zannediyordum. Bu eğitim ile çok şükür, gerçek iletişimin ne
    olduğunu öğrenme fırsatı buldum.

    YanıtlaSil
  22. Bunca yıldır aile, akraba, arkadaş çevresinde yaşadığımız sorunların köküne inmemizi sağlayan bir seminer. Almayı düşünenlere faydası olması dileklerimle..

    YanıtlaSil
  23. İnsan ihtiyaç giderdikçe ihtiyacı karşılanıyor ise o zaman ilişkide usta olmak lazım. Emeğinize sağlık ne kadar net ve açık anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  24. Her ilişkide bir yönetim hakkı verilir insana, nereden başlayacağını merak ediyor musun ? En yakınından belki zannettiginden daha yakın olandan başlamalı insan, aynadaki kişiden...

    YanıtlaSil
  25. İnsanın kendisini değiştirdiğinde karşısındakinin değiştiğini duyduğumda çok şaşırmıştım. Dersleri dinledikçe kendi hayatına dokunduğunu hissedeceksin.

    YanıtlaSil
  26. Ülkemızde bir ılk yerlı bir ilim deneyimsel tasarım öğretisi müfretadıyla dünyaya bir ilim ihracatı gerceklesıyor

    YanıtlaSil
  27. Bu eğitimin okullarda müfredat olarak verilmesi lazım. Çok daha bilinçli , sorumluluk sahibi çocukar yetişir.

    YanıtlaSil
  28. Her seferinde biraz daha fazla şaşırarak devam ettiğimiz bu eğitimde hayatıma çok fazla katkısı oldu. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  29. Konuşmak, güzel kelimeler kullanmak veya empatinin daha ötesinde bir eğitim diyebilirim.

    YanıtlaSil
  30. Daha dun gibi hatirliyorum ilk egitim, ne amacla gitmistim ,herkes kotulugumu istiyordu. Nerden bilebilirdim ki kendi iyiligim icin birsey yapmadigimi :) Burdan ilk egitim veren degerli hocalarimada cokca selamlar...

    YanıtlaSil
  31. Benim ilişkilerim çok iyi bana göre ama neden sorunlar yasıyorum.? Neden sadece konuşarak iletişim kurmaya çalışıyorum.? diye düşünürken karşıma çıkan ve İletişim ve ilişki gerçekte nedir ve ben iletişim ve ilişkilerimi nasıl düzenleyebilirim'i tüm gerçekliği ile anlatan ve hayata fayda katan iletişimi ve ilişkileri her aşaması ile toparlayan bir eğitim.

    YanıtlaSil
  32. Hayatta denge kurabilmeyi herkes tavsiye ediyor. Fakat bu seminer detaylarını anlatıyor ve stratejerini öğretiyor... Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  33. Keşke güzel konuşmak, iyi niyetli olmak, beden dilini etkin kullanmak ilişkide ustalık için yeterli olsaydı.

    YanıtlaSil
  34. Bir konuda iyi şeyler düşününce iyi olmuyor, iyi şeyler yaptığımızda iyi oluyor.
    Bir şeyi iyi yapabilmek için de ustalaşmak gerekiyor.
    Usta, yaptığı işin yasalarını, sırlarını, olmazsa olmazlarını bilir ve uygular. Böylece iyi sonuçlar alır.
    Hayat ilişkiler üzerine kuruludur ve ilişkilerimizin kalitesi aslında hayatımızın da kalitesini belirler.
    İlişkilerde Ustalık seminerleri kişiyi, ilişkilerini daha iyi bir düzeye getireceği ve yöneteceği bilgilerle donatır. Bilgileri hayata aktarmak ise kişinin kendi tercihine bağlıdır ve herkes tercihlerinin sonucunu yaşar.

    YanıtlaSil
  35. Şu hayatta sözümün bir kıymeti neden yok diyenler için muhteşem bir eğitim.

    YanıtlaSil
  36. minimum emekle maksimum davranış değişikliği oluşturmak için ilişkilerde ustalık eğitimi...

    YanıtlaSil
  37. Güçlü, otorite, merhametli ve özgür nasıl olunur ? adlı çalışma...

    YanıtlaSil
  38. İlişkilerde ustalık eğitimi, farkında bile olmadığım ama beni işimde ve insanlar arasında tökezleten bir çok şeyin farkına varmamı sağladı…

    YanıtlaSil
  39. insan ancak ilişkideki doğru tepkilerle sınavını verebiliyor... desteğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  40. İlişkide ustalık seminerini bu kadar geç almış olmanın pişmanlığını yaşıyorum.. ancak seminer sadece başlangıç; seminerde aktarılanları kendi hayatımızda uyguladıkça ilişkide ustalık yolunda lerleyebiliyoruz.

    YanıtlaSil
  41. İlişkide ustalık, denge, güç her şeyi derinlemesine gördüğümüz, sürükleyici bir eğitim. En güzeli de buradan kazandıklarımızda farkındalığımızın artması ve bu ustalığı, dengeyi, gücü yaşayarak görmek. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  42. Herkesi sorunun parçası olarak atfederiz ama asla çözümün bir parçası olmak için uğraşmayız. İlişkilerin bir standardı varmış, biz bu konforu bulana kadar nice insanlar harcamışız, kendimizi yıpratmışız, suçlamışız. Bunların tüm sebeplerini anlatan ve çözüm için yöntem gösteren bu eğitim ile kendinize büyük fayda sağlayacaksınız.

    YanıtlaSil
  43. İletişimde farkındalık ve bilinç oluşturan bir eğitim .İlk başta kişi kendi kendisiyle olan kendinde olan iletişimini düzenliyor .
    ben boyutu,sen boyutu ve o boyutu çok isabetli .
    Bu üç boyutu kavrarsak iletişimde usta olsbiliriz

    YanıtlaSil
  44. İlişkilerde ustalaşmak için kıymetli hocaların deneyim transferlerini bizimle paylaşamaları ile ilişkilerimizde cahillikten çıraklığı buradan da donanımlı insan olmanın çok gizemli yolculuğu

    YanıtlaSil
  45. İnsanların kendilerine yapacağı en güzel yatırımın başlangıçıdır..
    Derdinin büyüklüğünden ,çözümsüzlüğünden,yol bulamayışından
    Sıkışıp kaldığın dünyanın içinden
    “Çekip alan “ unutturulan kavramların içini doldurup bambaşka hayata bir pencere açan bu eğitimdir .
    Eğitimi alınca ne kadar geç tanıştığınızı fark etttiğiniz eğitimdir ..

    YanıtlaSil
  46. İletişimde Ustalık ve akabinde Başarı Psikolojisi Eğitimi almakla; hayatımdaki sürekli ve boşuna debelendiğim tıkanıklarımı ve bunların kaynağını anlamaya başladım. İş yerimdeki personel işleri görevim hasebiyle başvuran meslektaşlarımın mesleğe ve özel hayatlarına ilişkin problemlerine daha isabetli ve daha faydalı çözümler üretebilmeye başladım. Daha önce birileri söylese pek de inanmazdım ama nispeten daha az konuşmaya daha çok düşünmeye şimdilik rüzgarım az da olsa yelken açmak nasip oldu. İnsan ilişkilerindeki çok karışık zannettiğim hususların aslında yasasının olduğunu yani dolayısıyla sebep-sonuç ilişkisi içerisinde bakılabildiğinde hem öyle karışık da olmadığı hem de aslında kişiler arası yaşananların neredeyse aynı olduğunu görmeye başladım. Bu ve buna benzer, sadece kulağa hoş gelmekle kalmayan, ayağı yere basan ve hayatımın ikinci baharını yaşarken bir ilkokul öğrencisi kıvamında sürekli burada öğrendiklerimi bir hamur gibi açmaya vesile olan bu öğretiye vesile olanlara müteşekkirim. İlk kez duyana, “kimse ayranım ekşi demez!” gibi gelse de bana bu sürekliliği sağlayan ana motive edici husus sürekli FAYDA görmem, sürekli yeni ve tam manasıyla GERÇEK bilgiler öğrenmemdir.

    YanıtlaSil
  47. İlişkilerimizdeki kopuklukların nedenini bir ilişkiyi nasıl kaliteli hale getirebilir sürdürebilir yada sonlandirabilecegimizin kıymetli bilgilerini öğreten keyifle gittiğim bir eğitim..Hocalarımıza sonsuz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  48. İyilik ile taviz vermek arasındaki farkı burada öğrendim.
    İyilikten maraz doğar diye bir laf duymuştum ve üzerinde hiç düşünmeden kabul etmiştim.
    Şimdi anlıyorum ki iyilikten maraz doğmuyor, tavizden maraz doğuyor. İyilik nedir, taviz nedir, jest nedir.
    Kelimelerin gerçek anlamını deşifre edince o zaman gerçek bilgiye ulaşabiliyoruz.
    Deneyimsel Tasarım Öğretisi bunu kavram bilimi (epistomoloji) ile yaparak bize deşifre ediyor.

    YanıtlaSil
  49. Hem hayat kalitemi hem hayata bakışımı olumlu yönde geliştirdiğimi düşünüyorum. Herkesin alması gereken bir eğitim.

    YanıtlaSil