ÜNİVERSİTE ZİRVELERİMİZ

23-24 EKİM 2019’DA İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ HALKALI YERLEŞKESİNDEYDİK!




23-24 Ekim 2019 tarihlerinde,  İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesinde iki gün boyunca Deneyimsel Tasarım Öğretisi İletişimde Ustalık Zirvesi gerçekleştirildi. Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında, ücretsiz olarak yapılan zirvede, kaliteli iletişim nasıl kurulur, insan tanıma sanatı, ilişkiler yasası, genel iletişim stratejileri ve iletişimde bedel gibi konulardan oluşan sunumlar yapıldı.








KATILIMCI YORUMLARI
"Şimdiye kadar en çok zevk aldığım seminer oldu. Hocaların anlatım şekli çok açık ve eğlenceli. Anlatılan bilgiler kendimi tanımama yardımcı oldu"
İrida Miloja

“Önyargı ile girip keyif alarak çıktığım bir seminer oldu. Kendimi tanımamı sağladı. Farklı bir bakış açısı kazandırdı. 
Şevval Uğurlu

" Donanımlı konuşmacıların verdiği bilgileri oldukça faydalı buldum. Temsil sistemleri konusunu zevkle dinledim. Okulumuza misafir olduğunuz için çok teşekkür ederiz." 
Elif Nur Sevim

" Kendimden çok şey buldum. Kendime, aileme ve çevreme daha çok şey katabileceğime inancım arttı. Geçmişime ve geleceğime katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim."
Tülay Foan

" Oldukça etkili ve güzel bir seminerdi. Çoğu zaman düşündüklerimi konuşmacıların ağzından duydum."
Ayşenur Orakçı

“Hiç kopmadan semineri rahatça dinleyebildik.”
Beyza Karakulakoğlu

“Birçok konuda bakış açımı değiştirdi”
Eda Şengüler

“İletişim üzerine ne zamandır gitmek istediğim bir seminer ararken okulda karşıma çıktı. Çok keyifliydi. Ağzınıza sağlık.
Rumeysa Selvi

“İki günde öğrendiğimi 20 yıl boyunca öğrenememişim”
Barış Şahin


Yorum Gönder

0 Yorumlar