BAŞARI PSİKOLOJİSİ SEMİNERİ NEDİR?

Başarı kavramı insanların en çok kullandığı ve her insanın mutlaka ulaşmak istediği bir kavramdır. İnsan pek çok şeyi bilmesine rağmen kendini başarıya götürecek seçimlerini neye göre yapacağını bilemeyebilir. Birçok konuda iyi olmasına rağmen başarıya giden yolda kendine iyi gelecek yöntemi bulamayabilir. 




Peki, nasıl başarılı olur insan?

Hayatın içinde hayatın yasalarına uyumlanarak başarıya varır ve başarılı kalır insan…

Peki, başarı kavramının bir ölçüsü var mıdır?

Evet, başarının bir ölçüsü vardır ve başarı hiç kimsenin tekelinde değildir…

Yeter ki insan kendisini başarıya götürecek stratejileri öğrensin…

Peki, başarı ne demektir?

Başarı bir insanın hedefine ulaşması demektir. Konu ne olursa olsun, önce bir hedef belirlenmesi, sonrasında o hedef için çalışılması ve bedel ödenmesi gerekir…

Peki, o zaman hedef kavramı nedir? 

Herhangi bir şeyi istemek hedef için yeterli midir? Üniversiteyi kazanmak istiyorum deyince, hedef belirlemiş oldum mu? Bir isteği hedefe dönüştüren şey nedir? Hedef belirlemenin stratejileri nelerdir?

Öncesinde karar, akabinde bedel ile desteklenmesi, en sonunda ise elde edilen sonuçların değerlendirilmesidir.

Peki, hedef belirledim ama daha önce hiç denemediğim bilmediğim bir konuda hedef belirledim? Dünyaca ünlü bir restoranım olsun istedim ve hedefimi belirledim…

Peki, bu hedefe nasıl bir hamle yapmam gerekiyor? Bu hedefin için deki kararlarım nasıl olmalı? Karşılaştığım olumsuzluklara nasıl çözümler getirebilirim? Stres yönetimi nasıl olur mesela?

Peki, hayatın akışı içinde başarılı olmak istediğim hedeflerime giderken nasıl mutlu olabilirim…

Ve tüm bunları yaparken nasıl bozulmadan yapabilir problemleri problem etmeden çözebilecek marifete ulaşabilirim?

Bir kelebeğin hayatta kalmak için gece vakti bir ateşi ışık sanıp son sürat ateşe doğru uçarken yanıp kül olması misali…

Nasıl doğru zannettiğim yanlışlardan uzaklaşabilirim?

Hayatın içindeki öykümü nasıl doğru yönlendirebilir nasıl bana tuzak olarak konulmuş oyunları geçebilirim?

İşte başarı psikolojisi semineri bu ve daha fazla sorunun cevaplarını bizlere sunuyor.

  • Hayatın içinde karşılaştığımız her acının ve her sevincin…
  • Her imkânın ve her imkânsızlığın...
  • Her kıtlığın ve her bolluğun...
  • Her kazancın ve her kaybedişin...
  • Bu hayatta bir anlamı vardır…

İnsanı insan yapan yetkileri ve sorumlulukları, hayatın gerçek sırlarını ve kurallarını,

Geçmiş ve geleceği,

Gerçek bilgiler ışığında,

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Başarı Psikolojisi Semineri ile yeniden değerlendirebilirsin...

Konular:

  • Gerçeklik Yasası
  • Başarının Aşamaları / Süreç Yasası
  • Başarı Stratejileri / Hamle Yasası
  • Gecikme Yasası
  • Hedef Belirleme Yöntemleri / Yön Yasası
  • Açlık/Eksiklik Yasası
  • Mutluluk ve Zevk
  • Üretim/Tüketim
  • Bedel ve Beklenti Yönetimi
  • Bereketin Sırları
  • Siyah ve Beyaz
  • İnsanın Yaşam Oyunu
  • Mutluluğun ve Başarının Engelleri: İllüzyon-Ego-Zihnin Filtreleri
  • Geçicilik Yasası
  • Test Yasası





Seminer programı hakkında daha fazla bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.




Yorum Gönder

37 Yorumlar

  1. Çok faydalı bir eğitim
    İnsanın bir hedefi olmalı
    Hedefi olmayan çok çabuk kandırılır.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel benzersiz bir eğitim başarı bedel ister, starateji ister basarmak için ne gerekirsa bu eğitimin içinde mevcut elinize saglık çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan hayatının genelinde ne kadar başarılı olduğunu ne kadar başarısız olduğunu merak ediyor ve bunu analiz etmek istiyor. Bunun analizini yapabileceği çok faydalı bir eğitim olduğunu düşünüyorum.

      Sil
    2. İnsan mesleğinde ustalaşması ilişkilerinde uştalaşabilmesi için başarıya giden yolda doğru hamle yapması ve ilişki kuruyor olması gerekir bunu yapabilmesi için iz ve işaret okuma becerisinin olması gerekir

      Sil
  3. Ateşi ışık zannedip gece ateşe uçan kelebek misali şimdiki insanların durumu doğru zannettiği bir çok şey insanı yanlışa sürüklüyor llmasi insanların gerçek bilgiye ihtiyacı olduğu bu dönemde eğitimde anlatilan tutarli bilgiler ile insan doğruyu yanlışı daha kolay ayırt edebilir hale geliyor

    YanıtlaSil
  4. Başarı Psikolojisi eğitimine katılan biri olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki burada yazılanlar çok minik bir kısım. Bu eğitimle hayatıma yön verdim ve vermeye devam ediyorum. Alacağım kararlarda yapacağım hamlelerde o kadar çok yardımı oluyor ki anlatam. Uzun lafın kısası hayatınızda kendinize bir iyilik yapın ve bu eğitimi bir düşünün derim☺️

    YanıtlaSil
  5. Çok faydalı bir eğitim e birde anlatan anlattığında samimi içten ve gerçekçi olunca. Herkes faydalanmalı.

    YanıtlaSil
  6. Ölmeden önce yapılması gereken şeyler listesine mutlaka bu eğitimleri ekleyin.

    YanıtlaSil
  7. Hayatınızı çok bilinmeyenli denklemlerden kurtarmak için şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  8. Bu eğitim İnsanın hayatında kendisi için yaptığı en iyi yatırım. Hayatın içinde neden sürekli aynı şeyleri yaşadığımız ve neden sürekli başa döndüğümüzü öğrendiğimiz ve yeni bir başlangıçta neler yapmamız gerektiğini çok güzel bir şekilde anlatıyor.

    YanıtlaSil
  9. Firmam başarıya ulaşsın diye aldım, bununla beraber de kendi hayatımda halledemediğim bir çok şeyi halletmeye başladım. O sırada firmam da yükseldi, hayat kalitem her anlamda arttı. Bir liderin, yöneticinin ve hayatta başarılı olmak isteyen her insanın bu semineri mutlaka alması gerektiğini düşünüyorum

    YanıtlaSil
  10. 2016 yılında İletişimde ustalık (şimdi ki adı İlişkilerde ustalık) eğitiminden sonra eğitimlere 1 yıl ara vermiştim. Başladıktan sonra 1 yıl ara verdiğim için çok pişman oldum. İnsanın bu hayatta mutlu ve başarılı olabilmesi için bilmesi gereken olmazsa olmaz kurallar var. Bu kuralları bilmeden bu yaşa iyi gelmişim gerçekten. Hep akıntının tersine doğru kürek çekmişim. Aldığım yolu da kar saymıştım. Eğitimden sonra yönümü düzelttim çok şükür. Şimdi akıntının hızını da kullanarak hayatta daha iyi yol alabiliyorum. İnsan eskiden gelen yanlış alışkanlıklarından kurtulursa yeniye adapte olması başlarda zor oluyor. Ama doğru alışkanlıklar edinmek insanı mutlu ve başarılı yapıyor. Süreç uzun öğrenecek çok şey var. Başarı hocama çok selamlar. Canım Ayhan hocam :)

    YanıtlaSil
  11. Hayatta ne yaparsan yap hep birşeyler eksik gelir ya. O eksikliklikleri yoğun yaşadığım dönemde gerçek eksikliğimin ne olduğunu öğrendiğim bir eğitim olmuştu. İnsanın ,çözülmez, bu iş burdan dönmez dediği uzakda aradığı cevaplar, insana şah damarından dahada yakınmış.

    YanıtlaSil
  12. Nereye gittigini biomiyorsa insan ,ne yapacagina nasil karar verebilir. Bu faydali egitim herkeste tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  13. Bir insanin dogumundan ölümüne kadar karşilaşacaği bütün süreçlerin doğru hamlesini öğreten,hemde en ince ayrintisina ve zamanlamasina kadar bunu başarabilen bir başarı eğitimi:)

    YanıtlaSil
  14. Başarı psikolojisi eğitimi insanın hayatını toparlayan, toparladıkça geliştiren, dününe göre bambaşka bir insan yapan bir eğitim. İlişkide olduğumuz her insan keşke bu eğitimi alsa..

    YanıtlaSil
  15. Başarı psikolojisi eğitimi ile
    Ne kadar yaşıyacağımızı bilmediğimiz hayatımızın için neyi nasıl hangi strateji ile yapacağımızı öğrendik.
    Eğer nasip olup buluşmasaydık bu eğitimler belki halen stresli sinirli tepkisel her şeye kızan
    Bir çok hatalar yapmaya devam ediyor olucaktım…

    YanıtlaSil
  16. Yeni bir işe başlayan, ya da kendi isini kuran bir insanin nelerle karşılaşacağıni bilmesi kadar büyük bir konfor olamaz. Başarıya giden yolun anlatıldığı bir eğitim, navigasyon kadar kolaylık sağlıyor.

    YanıtlaSil
  17. Bu işte nerede hata yaptım diyenler cevabını burada bulabilir. Hatta farkında olmadığı hatalarını da burada görür. Kendini bir adım ileri taşımak isteyen birisi bu eğitimden fayda görür. Ama gerçekten böyle bir niyeti varsa...

    YanıtlaSil
  18. İnsan var olduğundan beri gerçeği arıyor. Başarı p. eğitimi gerçeğin, arayan insan ile buluştuğu tam nokta. İnsan hayatı 2 ye ayrılır bp. Eğitimi öncesi ve sonrası diye..

    YanıtlaSil
  19. Artık daha bilinçli hareket etmeye başladım. Farkındalık sahibi olmak isteyen herkese bu eğitimi tavsiye ediyorum. Çok özel bir eğitim gerçekten. Çok teşekkür ederim. Kendim için yaptığım en iyi şeydi bu eğitimlere katılmak.

    YanıtlaSil
  20. Bir iş kurarken ya da bir konuda başarılı olmak için adım attığımızda
    hayatın içinde neler ile karşılaşacağımızı ispatları ile anlatan bir eğitim.
    Bu eğitimde anlatılan yasalar ile hayat artık daha öngörülebilir oluyor.
    Bu da insana çok büyük konfor ve hız sağlıyor.

    YanıtlaSil
  21. Kim kimdir ve ilişkilerde ustalık seminerlerinden sonra başarı psikolojisi semineri sayesinde hayata karşı derinliğim arttı. Yapacağım hamleleri kapsamlı olarak düşünüp başarılı olmaya bir adım daha yaklaştığımı görüyorum.

    YanıtlaSil
  22. Bu eğitimi aldıktan sonra, ticaret veya kariyer sürecinde neleri yanlış neleri doğru yaptığımı çok daha iyi anladım. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. Hayatın tesadüfler ile ilerlemediğini anlatan bir eğitim. Siz hiç patlıcan aldınız mı pazardan aldınız değil mi ? Patlıcanı alırken sapi dikkat ettiğimiz bir detayken onu yemeğe dönüştürürken nasıl ki anlamını yitiriyor ise hayatta hep aynı şeyleri yaparak ilerleyebilecegimiz bir öykü değil hep bir sonraki adımda sorular değişiyor ve bizim doğru cevap vermemizi istiyor.

    YanıtlaSil
  24. Muhtesem bir başarı stratejısı insana yolda yururken klavuzluk eder

    YanıtlaSil
  25. Basarmak ile ilgili herkesin bir fikri var ama is nasila geldiginde peklle tutulur bir cevap bulmak zor. Nasil sorusunu cevaplayan bir egitim 👌

    YanıtlaSil
  26. İşimde, ilişkilerimde tüm hayatımda nasıl başarılı, mutlu ve dünümden daha iyi iletişim ve ilişkiler kurabilir ve gerçekten mutlu ve başarılı olmanın stratejileri nelerdir. İşte bu eğitimdeki gerçek bilgilerle mutlu ve başarılı olmanın stratejilerini bu eğitimle öğrenerek hayatıma geçirmeye çalışarak hayatıma konfor ekledim.

    YanıtlaSil
  27. Başarı anlık ise sadece o anda, sürekli ise tüm zamanlarda anlamlıdır.

    YanıtlaSil
  28. önemli olan başarılı olmak değil başarı da kalmak... bunu anlatabilmek ise marifet istiyor... Bu seminer bunu başarmış... Thank u

    YanıtlaSil
  29. Her ne yaparsak yapalım, nasıl yapacağımızı bilmiyorsak başarılı olamayız.
    'Nasıl?' sorusunu cevaplayan, konu ne olursa olsun girdiğimiz her süreçte karşılaşacağımız problemleri en başından itibaren deşifre eden, çözümü değişmez yasalarla ortaya koyan, yolumuza çıkacak tuzakları, düşebileceğimiz oyunları ve çıkış yollarını gösteren, yorumdan uzak, tanımlarla gerçeği apaçık gözlerimizin önüne seren Başarı Psikolojisi seminerleri yalnızca iş hayatında değil girdiğimiz her süreçte, başarıya giden yolda adeta bir harita görevi görüyor.

    YanıtlaSil
  30. Daha başarılı günlere...

    YanıtlaSil
  31. başarı bireyin hedefe uyumu demektir... uyumlanmayı arttıran bir seminer. alkış :)

    YanıtlaSil
  32. Hayatın içinde hangi hamleyi yaparsak sonunun nereye vardığını anlatan bir eğitim. Bundan daha konforlu bir kılavuz olabilir mi. Bu hayatta başarılı olabilmek ve başarılı kalabilmek için gerekli yasaları öğreten bir eğitim. Bu yasalara uyum sağladığımızda daha mutlu ve başarılı oluyoruz. Hayat hiç bizim düşündüğümüz gibi bizi zorlamıyor, akıp gidiyor.

    YanıtlaSil
  33. Hayatta doğru adımlar atmanın yolu basari psikolojisinden geçiyor insanın doğru stratejiyle hareket etmesi çok değerli bu uzun yolda giderken konforlu ve gerçeklere yasalara uygun
    Yöntemler bulmamızı sağlıyor
    Bu ilmi alan arkadaşlara selam olsun

    YanıtlaSil
  34. İletişimde Ustalık ve akabinde Başarı Psikolojisi Eğitimi almakla; hayatımdaki sürekli ve boşuna debelendiğim tıkanıklarımı ve bunların kaynağını anlamaya başladım. İş yerimdeki personel işleri görevim hasebiyle başvuran meslektaşlarımın mesleğe ve özel hayatlarına ilişkin problemlerine daha isabetli ve daha faydalı çözümler üretebilmeye başladım. Daha önce birileri söylese pek de inanmazdım ama nispeten daha az konuşmaya daha çok düşünmeye şimdilik rüzgarım az da olsa yelken açmak nasip oldu. İnsan ilişkilerindeki çok karışık zannettiğim hususların aslında yasasının olduğunu yani dolayısıyla sebep-sonuç ilişkisi içerisinde bakılabildiğinde hem öyle karışık da olmadığı hem de aslında kişiler arası yaşananların neredeyse aynı olduğunu görmeye başladım. Bu ve buna benzer, sadece kulağa hoş gelmekle kalmayan, ayağı yere basan ve hayatımın ikinci baharını yaşarken bir ilkokul öğrencisi kıvamında sürekli burada öğrendiklerimi bir hamur gibi açmaya vesile olan bu öğretiye vesile olanlara müteşekkirim. İlk kez duyana, “kimse ayranım ekşi demez!” gibi gelse de bana bu sürekliliği sağlayan ana motive edici husus sürekli FAYDA görmem, sürekli yeni ve tam manasıyla GERÇEK bilgiler öğrenmemdir.

    YanıtlaSil
  35. Başarı Psikolojisi eğitimindeki bir konu içindeki bir yasa bile insanın hayatını
    toparlamaya başlamasına yeterlidir. Şuradaki bilgilerden sadece bir kısmını
    öğrenerek ve hayatımıza uygulayarak ticaretimizde, ailemizde, ilişkilerimizde, hayatımızda
    başarılı olabiliriz.
    Ticaretin gerçek kurallarını bilmeden ticarete atılınca insan çok büyük zararlar edebiliyor.
    Kazanç elde edeceğim derken yaptığı hataların bedellerini yıllarca ödemek zorunda kalabiliyor.
    Deneyimsel Tasarım Öğretisi insanlara hangi hamleyi yaparsan sonucunun nereye varacağını
    yasalar ile ispatlayarak anlatıyor. Bu çok büyük bir konfor.

    YanıtlaSil